Eerste keer aanmelden

    Je ontvangt automatisch een welkomstmail voor Click van zodra jouw gewestsecretaris je een bestuursfunctie heeft toegewezen. Open dat mailtje, volg onderstaande stappen en krijg toegang tot Click. 

    1. Klik op de link in de mail en ruil de uitnodigingscode in. 
    2. Kies een wachtwoord en bevestig dat nogmaals. Opgelet: een wachtwoord moet ten minste 7 tekens bevatten waarvan 1 cijfer, 1 leesteken of speciaal teken en 1 hoofdletter. 
    3. Typ de beveiligingstekst uit de afbeelding over. 
    4. Aanvaard de algemene voorwaarden.
    5. Klaar is kees! Vanaf nu heb je toegang tot Click.
    6. Let op: je registratiemail kan ook in je ongewenste mails terecht komen.

    Wijzig je wachtwoord 

    Wil je een nieuw wachtwoord voor je Clickprofiel? Volg dan deze korte stappen: 

    1. Meld je aan in Click.
    2. Klik rechtsboven op je naam en vervolgens op ‘Mijn profiel’. 
    3. Klik op ‘Wachtwoord wijzigen’.
    4. Kies een nieuw wachtwoord en geef het twee keer in. 
       

    Wachtwoord vergeten, wat nu? 

    Wil je aanmelden in Click maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik op de knop 'Wachtwoord vergeten' en je krijgt via mail automatisch een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Vind je de mail niet meteen terug? Check het mapje met ongewenste mails.
     

    Welkomstmail opnieuw versturen 

    Heeft een lid of bestuurslid de welkomstmail gemist of niet ontvangen? Als bestuurslid kan je deze opnieuw verzenden. Let op, dit kan enkel voor leden die reeds doorgestuurd zijn naar nationaal.

    1. Controleer het e-mailadres van het lid
    2. Ga naar 'Officiële ledenlijst'
    3. Klik op het pijltje voor de naam en kies 'Stuur uitnodiging voor Click opnieuw'
       

    Veelgestelde vragen

    Ik krijg de foutmelding dat mijn e-mailadres al in gebruik is, wat moet ik doen?

    Je e-mailadres is gekoppeld aan meerdere contactpersonen in onze databank. Stuur een mail met je NAAM en JUISTE E-MAILADRES naar click@groenekring.be en wij lossen het probleem voor je op.

    Ik heb geen mail gekregen want mijn e-mailadres stond fout in Click, wat moet ik doen?

    Neem contact op met je ledenverantwoordelijke of secretaris. Hij/zij kan je e-mailadres aanpassen en opnieuw een welkomstmail toesturen.

    Ik krijg de foutmelding dat mijn uitnodigingscode verlopen is, wat nu?

    Vraag aan je ledenverantwoordelijke of secretaris om je opnieuw een welkomstmail toe te sturen.

    Ik vind de mail van Click niet terug in mijn inbox. Wat nu?

    Check je ongewenste mails. Mogelijk kan de mail hier terechtkomen. Tip voor de toekomst: duidt aan dat Click een veilige afzender is. Toekomstige mailtjes worden dan naar je postvak in geleidt en niet naar je ongewenste mails

    Problemen met aanmelden?