Kaat, hoe ben je bij het gewest terechtgekomen?
Kaat: “Ik ben afkomstig van Oosterzele, en daar was er vroeger geen gewest. Ondertussen ben ik verhuisd naar het Pajottenland. Mijn vriend is daar al een tijdje lid van Groene Kring Zuidwest- Pajottenland. In het begin heb ik de boot wat afgehouden, maar uiteindelijk ben ik gevolgd en zo in het gewest gerold.”